בחירת תיק טרולי לבית הספר

הפריט הראשון שהורים נוהגים לרכוש לילדיהם לקראת שנת הלימודים החדשה בבית הספר, הוא תיק. זו הרכישה המשמעותית והיקרה ביותר, אחריה יבואו רכישות נוספות של פריטים אחרים הנדרשים לצורך תקופת הלימודים באופן סדיר.

רכישת תיק לבית ספר הוא לא דבר של מורכב אך יחד עם זאת, חשוב להקפיד ולשים לב לפרטים מסוימים ובעיקר לסוג בחירת התיק. זאת על מנת שהילד יוכל לשאת אותו בצורה נוחה ובטוחה, מבלי שייגרם לו נזק לגב ולחלקים אחרים בגוף.

אחת האופציות הטובות ביותר, מבין קטלוג תיקים לבית ספר, הוא תיק טרולי. בדומה למזוודה בה משתמשים לצורך נסיעות לחו"ל או בארץ, אך כזה שיתאים לילדים ובפרט יתאים לבית הספר. היום אפשר למצוא תיק טרולי לבית ספר המותאם ספציפית למבנה גוף של ילדים, וכמובן לצרכים שלהם מבחינת סוג, גודל וכמות הפריטים שהם צריכים לאחסן בתוכו.

איך בוחרים תיק לבית ספר?

לפני שנסביר איך בוחרים תיק טרולי לבית ספר  ולמה בכלל משתלם לבחור תיק זה על פני תיקים אחרים, נציג בפניכם הסבר כיצד בוחרים תיק באופן כללי ולמה חשוב לבחור תיק אורטופדי לבית ספר.

תיקים לבית ספר משמשים את הילדים בשביל לאחסן ולסחוב חפצים במשקלים שונים. בין אם זה מחשב נייד או טאבלט, ספרים ומחברות, כלי כתיבה ופריטים אחרים. בשביל שהם יוכלו לשאת אותם בצורה נוחה ובטוחה, מבלי שייגרם נזק לגב או לאזורים אחרים בגוף, הרי שהתיק צריך להיות מותאם למבנה הגוף ושיהיה ניתן להניח אותו בצורה נוחה ובטוחה.

למשל, אם בוחרים תיק עם רצועות גב, הרי שהן צריכות להיות מרופדות, ניתנות לשינוי בהתאם למבנה הגוף של הילד, התיק צריך להיות ישר עם ריפוד שיחצוץ בין הילד לבין הפריטים השונים המאוחסנים בתיק, וכן חשוב להקפיד שהמשקל שהילד ישא לא יהיה כבד יותר ממשקל.

חשוב שהילד יוכל לסחוב את התיק בצורה נוחה ובטוחה, בשביל להימנע מתנועות לא נכונות וכאמור להימנע מכאבים ונזקים שעלולים להיגרם לו.

למה מומלץ לקנות תיק טרולי לבית ספר?

הדרך הטובה ביותר לשמור על הילד ולספק לו תיק נוח ובטוח הוא לרכוש עבורו תיק טרולי לבית ספר.

תיק טרולי, כאמור, אינו שונה באופן מהותי ממזוודת טרולי שאנחנו נוהגים לקחת איתנו בנסיעות לחו"ל או בארץ. במקום להניח את התיק על הגב ולסחוב אותו, יכול הילד להחזיק בידית ולמשוך אותו על הרצפה עד בית הספר. אם ירצה, יוכל גם להשתמש ברצועות בשביל להניח אותו על הגב או לסחוב אותו בעזרת הידית שלו. בכל מקרה, האפשרות למשוך אותו על הרצפה במקום להניח על הגב, הופכת את השימוש בתיק להרבה יותר בטוח ונוח.

לשם כך, יש לוודא מספר דברים:

ראשית, שהמשקל של התיק איננו כבד מדי והילד באמת יכול למשוך אותו בצורה נוחה ובטוחה.

שנית, שידית האחיזה מתאימה לגובה של הילד והוא יוכל למשוך את התיק ללא שום בעיה.

שלישית, שהתיק יכול להכיל את הדברים שהוא צריך בצורה נוחה, מסודרת ובטוחה.

ארבע, אם יש צורך, אזי שהוא יוכל להשתמש בתיקים גם בצורות אחרות ושהן יהיו בטוחות ונוחות עבורו.