תיק לבית הספר

תיקי בית ספר

בגילאי 6 עד 18 בדרך כלל ילכו הילדים שלנו לבית הספר, וירצו 12 שנים של לימודים החל מבית הספר היסודי, דרך חטיבת הביניים ועד התיכון. הדבר הראשון שצריך לדאוג לילדים בכל שנה הוא התיק שעמו הם ילכו לבית הספר. ישנם תלמידים המחליפים בכל שנה תיק ואחרים העושים שימוש בתיק למשך מספר שנים. דבר אחד בטוח – על התיק להתאים לילד/ה שלכם, לאפשר לו להרגיש בנוח אתו ולוודא שהוא מתאים לצרכים שלו.

עד כמה תיק בית הספר משפיע על מצב רוחו של התלמיד ועל המוטיבציה שלו?

ישנן סיבות רבות המשפיעות על המוטיבציה של הילדים ללמוד ועל הנוחות שלהם ללכת לבית הספר, זאת החל מסיבות חברתיות, קשיים בלימודים במקצועות מסוימים ואפילו עד המצב המנטלי בבית. לא מתפקידו לשפוט או לבחון את כל אלה אך אנו יודעים בוודאות כי ישנם תלמידים שאינם מרגישים בנוח ללכת לבית הספר מכיוון שאין להם תיק נוח או כזה שהם מתביישים להסתובב אתו והדרך שלהם להדחיק היא פשוט להבריז מהלימודים. אתם כהורים לא רוצים לתת סיבות לילדים לעשות כן.

מה חשוב שיהיה בתיק בית הספר של הילד?

חשוב שבתיק בית הספר של הילד יהיו כיסים גדולים שיוכלו לאכלס את כל המחברות והספרים שלו, את הקלמר וכיסים נוספים שיוכלו לאכלס את האוכל, המפתחות לבית ופריטים שונים נוספים.

תיקים ממותגים ו/או תיקים מיוחדים

בהתאם לגיל של הילד/ה שלכם ולרצון שלהם כמובן תוכלו לרכוש עבורם תיק לבית ספר ממותג או תיק עם ידי אחיזה וגלגלים. ישנם טיפים שהכיס העליון שלהם אפילו מכיל ניילון אשר עוטף את התיק בזמן גשם.

באתר "מכלול" תוכלו למצוא מגוון רחב של תיקים לבית ספר. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון אם אתם זקוקים לעזרה.