איך יודעים שהגיע הזמן להחליף את המדפסת בעסק שלכם

מדפסות לעסק

לפני כמה שנים קניתם מדפסת איכותית ויקרה (יחסית). היא שירתה אתכם נאמנה כל השנים, אבל לאחרונה, אתם מתחילים להרגיש שהיא כבר לא כל כך בסדר. מצד אחד, היא לא מתפקדת כמו תמיד, מצד שני, היא עדיין עובדת וחבל לכם לזרוק אותה.

אז איך מחליטים?  צוות מכלול ציוד משרדי מסביר – אלה הסימנים שהגיע הזמן להחליף מדפסת:

מדפסות חדשות בשוק

מדפסת היא מוצר טכנולוגי שמתחדש ומתעדכן כל הזמן. מדפסות חדשות יכולות להתחבר לוויפי ולהדפיס ללא חיבור פיזי למחשב. הן פועלות גם בתור סורקים, מאפשרות לכם לבצע פעילויות חכמות וחוסכות לכם בכמויות הדיו. אז אם המדפסת שלכם כבר נמצאת בפיגור אחר החידושים הטכנולוגיים החשובים, כדאי לעבור לדגם שיספק לכם מענה יותר עדכני.

הוצאות גבוהות על נייר ועל דיו

בניגוד למה שאתם אולי חושבים, קניית מדפסת חדשה יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף.

איך תדעו אם זה נכון לגביכם? אם עלויות הדיו והנייר גדלו מאוד בזמן האחרון, בגלל תקלות ושיבושים במדפסת הקיימת, סימן שאתם צריכים מדפסת חדשה, שתאפשר לכם לקנות הרבה פחות חומרי גלם ולחסוך הרבה יותר.

צריך להדפיס פעמיים

מדפסות ישנות מאופיינות במגוון תקלות הפעלה, גם אם בסוף הן עושות את העבודה.

אתם צריכים להדפיס כל דבר פעמיים, למשל, כי המדפסת שלכם לא מצליחה להדפיס כמו שצריך בפעם הראשונה. כתוצאה אתם מבזבזים זמן, נייר ודיו ולכן תוכלו למצוא בחנות מכלול מדפסות איכותיות, מתקדמות וחסכוניות.

החלפתם מחשב?

מחשב חדש ומתקדם, עשוי שלא להצליח להתחבר כראוי למדפסת הישנה שלכם. החיבור יכול להיות איטי, לא מגיב, או פשוט לא פועל. לכן, קניית מחשב חדש, היא הזדמנות לחדש את המאגר של ציוד משרדי ובכלל זה את המדפסת.

העסק שלכם גדל

כשפתחתם את העסק, עשיתם קנייה גדולה באתר של חנות ציוד משרדי. קניתם גם מדפסת, מתאימה לצרכים של העסק החדש שלכם. אבל כיום, העסק התפתח והשתנה, צרכי ההדפסה שלו השתנו גם הם.

אתם צריכים להדפיס הרבה יותר עותקים, באיכות הדפסה גבוהה יותר, בזמן קצר יותר וכן הלאה. לכן, גם זה סימן שהגיע הזמן להחליף מדפסת לעסק.

תיקון מדפסת ישנה – האם זה משתלם?

לפני כמה שנים חל שינוי בענף המדפסות – מחירי המדפסות ירדו פלאים (במקביל לעלייה במחירים של ראשי הדיו). מאז, תיקון מדפסת נחשב לצעד שאינו משתלם, אלא אם כן המדפסת שלכם עדיין נמצאת באחריות יצרן. לכן, במרבית המקרים, כאשר מדפסת מתחילה לפעול באופן לקוי, עם הרבה תקלות, זה בדרך כלל סימן שהגיע הזמן להחליף אותה – פשוט כי לא ממש משתלם לתקן מדפסת ישנה.

לסיכום

באתר של חנות מכלול ציוד משרדי תמצאו מגוון מדפסות וראשי דיו תואמים, שיענו על צרכי ההדפסה של העסק שלכם. בואו למצוא מדפסת מתאימה לצרכי העסק, מתוך המבחר המופיע בקטלוג "ציוד משרדי היקפי", או בואו לבקר באחד הסניפים שלנו ולהתייעץ עם הצוות המקצועי של החנות.