מהם 10 פריטי חובה למשרד כשמקימים עסק חדש

ציוד משרדי

כל עסק חדש צריך ציוד משרדי, שיאפשר לו לבצע בקלות את המטלות המשרדיות:

ניהול חשבונות, ניהול לקוחות, התנהלות מול ספקים ועוד. במיוחד אם מדובר על עסק שהוא משרד, גם אם מדובר על משרד ביתי, חנות ציוד משרדי היא אחד המקומות הראשונים שהולכים לבקר בהם כדי לצייד היטב את העסק. קבלו 10 פריטי חובה למשרד, שיעשו לכם את העבודה יותר קלה:

1. עם מחשב למשרד

מחשב למשרד הוא הפריט החשוב ביותר למשרד בימינו. הוא מצמצם את הצורך בניירת, הוא אמצעי לתקשורת חיונית, הוא מאפשר לתכנן, לחשב ולבצע שלל פעולות, חיוניות לעסק.

חנות מכלול ציוד משרדי, מציעה מגוון מחשבים לעסק, מתאימים לצרכים שונים של עסקים מכל הסוגים. כנסו עכשיו לקטלוג "ציוד משרדי והיקפי" באתר, לבחירת מחשב איכותי למשרד!

2. מדפסת – החצי השני של המחשב

אם מחשב הוא הפריט החשוב ביותר למשרד, הרי שהמדפסת היא החצי השני שלו. היא מאפשרת הדפסת דוחות שונים, שלטים ללקוחות ולעובדים, הודעות חשובות ועוד אינספור פריטים חשובים. לאיתור מדפסות איכותיות למשרד וראשי דיו תואמים, היכנסו לקטלוג "מדפסות וראשי דיו".

3. מגרסת נייר משרדית

לכל עסק יש גם סודות, או לפחות מידע חסוי, שהוא רוצה לשמור לעצמו. אלה יכולים להיות דוחות שנתיים, פרטים אישיים של לקוחות, מידע רגיש על העסק ואפילו על הספקים. לכן, מגרסת נייר משרדית היא פריט חיוני, לכל עסק, שרוצה לשמור על המידע הרגיש שלו באופן אופטימלי.

4. נייר צילום לבן

הדפסת מסמכים היא פעולה בלתי נמנעת בכל עסק. לכן, חבילת נייר צילום לבן היא שימושית וחשובה. חנות מכלול לציוד משרדי מציעה מגוון סוגים של נייר צילום לבן לבחירתכם, ברמות שונות של מחירים, עובי ומשקל. חפשו אותו בקטלוג "נייר ומוצריו" באתר.

5. כיסא משרדי איכותי

ישיבה מול המחשב יכולה להימשך שעות ארוכות, בין אם אתם מכינים משכורות ובין אם אתם פשוט מחפשים משהו באינטרנט. לכן, כיסא למשרד צריך להיות איכותי, נוח, ארגונומי ובעיקר – מתאים למבנה הגוף שלכם. מומלץ לרכוש כיסא משרדי של מותג איכותי ומוכר.

6. ציוד משרדי

מדפסת ומחשב הם אולי הפריטים החשובים ביותר למשרד, אבל ציוד למשרד כולל עוד פריטים רבים, שחשוב להחזיק בעסק:

מחורר, שדכן, סיכות לשדכן, כלי כתיבה מגוונים – טושים פרמננטים, עטים, דבק, מספריים, סכין יפנית, מחשבון, מצלמה למחשב, רמקולים, ראשי דיו, סוללות ועוד.

את כל אלה ועוד הרבה – תוכלו למצוא באתר שלנו, תחת קטגורייה "כלי כתיבה" או "ציוד משרדי היקפי".

7. דקורציה רלוונטית

פינת המשרד שלכם צריכה להיות אטרקטיבית ונעימה, גם אם אתם לא מקבלים לקוחות במשרד. תוכלו לתלות על הקיר תעודות מקצועיות רלוונטיות, להציב עציץ על אדן החלון, או לתלות כמה תמונות על הקיר. העיקר שיהיה נעים ואסתטי.

8. נייר ממו דביק

הפתקים הקטנים שעשו היסטוריה בזכות פס דביק קטן ופשוט בקצה, מספקים פתרון נוח, פשוט ויעיל, להדבקת תזכורות על מסך המחשב, על הדלת ואפילו על הקופה.

אם גם אתם אוהבים לרשום כדי לא לשכוח – היכנסו לקטלוג "נייר ומוצריו" ובחרו נייר ממו.

9. לוח תכנון שבועי

לוח מחיק לתכנון שבועי מאפשר לכם לתכנן מראש את השבוע שלכם. באופן הזה, אתם מספיקים יותר משימות, אתם יכולים לתכנן את הזמן שלכם יותר ביעילות, כך שיש לכם סיכוי הרבה יותר גבוה לעמוד בלו"ז. בקטלוג "נייר ומוצריו" תמצאו מגוון לוחות מחיקים למטרה זו.

10. כספת

מטרת העל של כל עסק היא לעשות כסף וכמה שיותר. אם העסק שלכם גם עובד על בסיס מזומן וצ'קים, וגם אם יש לכם מידע רגיש מודפס שאתם רוצים להגן עליו – כספת משרדית היא פריט חיוני.

תמצאו מגוון כספות בקטלוג באתר שלנו!

לסיכום

אם אתם פותחים עסק חדש, אנחנו מאחלים לכם – בהצלחה מכל הלב!

מוזמנים להיכנס לקטלוג העשיר שלנו ולהצטייד בכל מה שצריך למשרד, או להגיע לאחד הסניפים שלנו ולבחור בעזרת הצוות המקצועי שלנו!