ציוד חכם לקמפוס – מה אתם צריכים לשנת הלימודים הקרובה?

ציוד חכם לקמפוס

סטודנט או סטודנטית המתחילים את שנת הלימודים באקדמיה, צריכים לדעת, בשביל להצליח זה לא מספיק רק לשבת, להקשיב בשיעורים וללמוד. הם צריכים גם סביבת לימודים אפקטיבית, בין אם זה בכיתה ובין אם זה בבית. בדיוק כמו שעובד צריך סביבת עבודה שתאפשר לו לעבוד בצורה נוחה ויעילה, אזי גם שסטודנטים צריכים סביבת לימודים יעילה.

לשם כך, הם יידרשו לקנות מספר דברים שיכולים לשפר את יכולות הלימוד שלהם. במקרים רבים, ההבדל בין סביבה יעילה לסביבה לא יעילה, יכול להיות ההבדל בין ציון טוב לציון פחות טוב. זאת כמובן בהנחה ויודעים כיצד להשתמש ולנצל את סביבת הלימודים בצורה אפקטיבית.

איך יודעים מה לקנות?

לפני שאנחנו נכנס לעובי הקורה ונלמד על פריטים ומוצרים שונים, חשוב להבין תחילה איך כל סטודנט אמור לדעת מה לקנות ואיך עליו לבצע את הקנייה הנכונה עבורו.

מספר פרמטרים שיכולים לעזור לכם בתהליך:

  • מקצוע לימוד – כל סטודנט צריך לבחון את הצרכים שלו לפי סוג המקצוע אותו הוא לומד והתנאים הנדרשים לכך.
  • חשיבה לטווח ארוך – ישנם דברים שמוטב לקנות פעם אחת וייתכן ותהיה אפשרות להשתמש בהם לאורך כל תקופת הלימודים. למשל, מחשב נייד, תיק ודברים אחרים.
  • איכות ונוחות – יש לבחון את הפרטים השונים על פי האיכות שלהם, על פי הנוחות שהם מספקים וכמובן על פי השאלה, עד כמה הם רצויים ויעילים לתהליך הלמידה.
  • עלות מול תועלת – כל אחד ואחת צריכים לשאול את עצמם, מה התנאים הכלכליים שעומדים לרשותם והאם משתלם להשקיע את כספם ברכישת מוצר מסוים או שמא לחפש מוצר אחר, חיוני יותר.

מחשבים ניידים וציוד היקפי למחשב -. היום סטודנטים מעדיפים לעבוד עם מחשב נייד במהלך השיעור ולא עם מחברות או קלסרים. זה הרבה יותר נוח, יעיל ומספק הרבה יותר אופציות ללמידה נכונה. לכן צריך לבחון סוגי מחשבים שונים ולראות מה מתאים, הן מבחינת החומרה והן מבחינת נתוני המחשב והמפרט הטכני שלו.

במקביל, כאמור, יש לקנות גם ציוד היקפי למחשב. לדוגמא, עכבר (אם אינכם אוהבים להשתמש בעכבר שבמקלדת), מקלדת חלופית (ניתן למצוא מקלדות מתקפלות שאינן תופסות מקום בתיק), דיסק אונקיי, הארד דיסק נייד לאחסון, מדפסות לבית, מטענים חלופיים ועוד.

תיקים לסטודנטים – אם אתם מתכוונים לקחת איתכם מחשב נייד, אזי שהתיק צריך להיות מסוגל לאכלס את המחשב בצורה נוחה ובטוחה (הקפידו שהוא מרופד מספיק מבפנים), וכן עליכם לבדוק שהתיק יושב בצורה נוחה על הגב שלכם. אתם יכולים לקנות תיק גב וכן תיק עם רצועה אותה מניחים על הכתף. מוטב לקנות תיק עם מספר תאים, כך תוכלו לקחת איתכם ספרים, מחברות, כלי כתיבה ואוכל.

מחברות חכמות דיגיטליות – אם בעבר היינו משתמשים במחברות רגילות, אזי שהיום ישנן מחברות דיגיטליות שהשימוש בהן הרבה יותר משוכלל. היתרונות שלה:

  • ניתן לכתוב בעט מחיק ולמחוק את הכתוב בעזרת מגבון לח
  • ניתן לסרוק באמצעות אפליקציה ולעלות את החומרים לענן באופן מיידי.

כלי כתיבה – כמו בבית ספר יסודי, חטיבה או תיכון, גם סטודנטים צריכים להחזיק כלי כתיבה לכל מקרה. עטים ועפרונות לכתיבה רגילה.