קמפוס עם מכלול – מה יכול לשרת סטודנטים

תיקים וציוד נלווה

סטודנטים אשר עומדים בפני שנת לימודים חדשה באקדמיה, מעוניינים בוודאי להתחדש במוצרים ופריטים שונים שיכולים לעזור להם ללמוד יותר טוב וליהנות מחוויית למידה מהנה וייחודית.

ניתן לחלק את הפריטים והמוצרים שהסטודנטים זקוקים להם לצורך שנת הלימודים, על פי שתי רמות: ברמה הראשונה נמצא פריטים שכל סטודנט, בכל תחום, זקוק להם. למשל, תיקים. תיקים לסטודנטים זה הדבר הבסיסי ביותר שכל אחד זקוק להם. לאחר מכן אנחנו יכולים למצוא פריטים כגון ציוד כתיבה, מחשב נייד וציוד היקפי רלוונטי עבורו.

ברמה השנייה נמצא פריטים חיוניים עבור סטודנטים ותלמידים בתחומים מסוימים, או על פי סגנון למידה. למשל, מחשבון כיס או טושים להדגשה, ואפילו מחברות חכמות. ישנם סטודנטים שיתחברו לפריטים אלו יותר, זקוקים להם בגלל התחום אותו הם לומדים וסגנון הלמידה שלהם, בעוד שאחרים פחות יזדקקו להם.

איך בוחרים תיקים לסטודנטים

 מאחר ותיקים לסטודנטים הם מוצר בסיסי עבור כל סטודנט או עבור כל תלמיד, מכיתה א' והלאה, אזי שחשוב לדעת מה הן האופציות האפשרויות ואיך בוחרים את המוצר הנכון. לפני כן, חשוב לציין, תיקים אמורים ויכולים להחזיק מעמד זמן רב, יחד עם זאת, ישנם סטודנטים שיעדיפו לרכוש כל שנה תיק חדש, גם בשביל להתחדש וגם בשביל שיוכלו להפיק ממנו תועלת רבה יותר.

הפרמטר הראשון לבחירת תיקים לסטודנטים הוא גודל התיק, המשקל שהוא יכול להכיל וכמות הפריטים שאפשר לאכלס בו. זה בוודאי נכון עבור סטודנטים המעוניינים לרכוש תיק מותאם עבור מחשב נייד והציוד ההיקפי הרלוונטי עבורו (עכבר, מטען, דיסק קשיח נייד, ואפילו מקלדת חיצונית).

הפרמטר השני הוא איך התיק מחולק. יש לשים לב לכמות התאים בתיק ואיך הם מתחלקים. לרוב, סטודנטים יעדיפו שיהיה בתיק תא גדול אחד או יותר, שם יהיה אפשר לאחסן מחשב נייד, ספרים ומחברות, וכן תאים קטנים שיאפשרו להם לאחסן כלי כתיבה, פלאפון, אוכל, בקבוק שתייה ודברים אחרים.

הפרמטר השלישי, סוג החומר ממנו עשוי התיק. זה יכול להשפיע הן על העמידות שלו והן על היכולת להשתמש בו בצורה נוחה ובטוחה. כמו כן, סוג החומר ילמד, האם התיק עמיד מפני מים ואפשר ללכת איתו בגשם ללא חשש.

הפרמטר הרביעי, האופן בו ניתן להשתמש בתיק. אפשר למצוא תיק גב לבית ספר, תיק צד, תיק יד. האופן בו ניתן להחזיק את התיק, הוא משמעותי מאחר וזה יכול להשפיע על האפשרות להשתמש בו לאורך זמן וכן הוא משפיע על בריאות הגב והכתפיים.

פריטים אחרים חיוניים לסטודנטים

כאמור, מלבד תיקים לסטודנטים, ישנם עוד שורה של פריטים שהם חיוניים עבורם, באופן כללי או ספציפי עבור סטודנטים בתחומים שונים.

כלי כתיבה – החל מעפרונות, עטים, טושים ופריטים אחרים. גם אם משתמשים במחשב נייד במהלך השיעורים, רצוי מאוד להקפיד על כך שיהיו בתיק כלי כתיבה למקרה הצורך. רצוי לאחסן אותם בתוך התיק בקלמר או במתקן אחסון מותאם אחר.

מחברות – הכוונה היא גם למחברות רגילות וגם מחברות חכמות אשר הפכו בשנים האחרונות לפריט מאוד פופולארי לשימוש, וכן מהוות לא פעם תחליף למחשבים ניידים.

קופסאות ובקבוקים – הכוונה היא לקופסאות אוכל או בקבוקי שתייה רב פעמיים, שניתן להשתמש בהם שוב ושוב אחרי שמנקים אותם. כך תמיד יהיה לסטודנט אוכל ושתייה במהלך שעות הלימודים.