תיקים לשנה האקדמית

תיקי סטודנטים

שנת הלימודים האקדמית תיפתח וזה הזמן, לפני שכובשים את ספסל הלימודים, להצטייד בתיקים שילוו אתכם כל הדרך לסיום התואר או להשגת התעודה.
תיק מדוגם אשר משלב בין אספקטים בריאותיים לאספקטים חזותיים ומציע נוחות מקסימלית מבלי להתפשר על לוק טרנדי.
לפניכם מספר המלצות – כיצד לבחור את התיק האולטימטיבי לסטודנט מבין ההיצע של חנות ציוד משרדי:

מהי הקיבולת הדרושה?

השאלה הראשונה שצריכה להישאל היא: איזה גודל אתם צריכים לתיק המבוקש.

ברוב המקרים סטודנטים יעדיפו תיק גב רחב ידיים, שיוכל להכיל שרוול ייעודי למחשב נייד, תאים מרווחים לטובת אחסון וארגון של ספרים, חוברות, מחברות, כלי כתיבה, טלפון, בקבוק מים וכדומה ועם זאת, יש לבחון היטב את המערכת לפני שמחליטים על גודל התיק שלא יהיה מאסיבי מדי.

זאת על מנת להימנע מההכבדה של העומס, כדאי גם לבדוק שהוא אכן תיק ארגונומי, שמספק תמיכה ראויה לגב כולל רשת אוורור ושהמבנה שלו הוא כזה שמתאים לפיזור הלחץ.
במיוחד לצורך נסיעות למוסד הלימודים והנשיאה הארוכה של הילקוט על הכתפיים יש לוודא שהתיק מגן על הכתפיים מפני עומס יתר ושהחלק התחתון שלו יושב מעט מעל המותניים.
בבחירת תיקי מחשב כדאי לבדוק גם את החלוקה לתאים כך שהתא הייעודי למחשב יהיה מרופד ויגן על המוצר האלקטרוני היקר שברשותכם.
כנ"ל בנוגע לחציצה והפרדה בין המחשב ליתר הפריטים למען בטיחות וגם נוחות השימוש – קלות השליפה ומהירות ההחזרה למקום.
התייחסו לכיסים פנימיים וכן לקיומם של תאים חיצוניים ולמיקומם האסטרטגי בתיק, כדי שיהיה אפשר, למשל, להוציא בקבוק בלי בעיה וכדומה.
יש לבדוק מה משקל התיק לפני שממלאים אותו וכן מה הנפח שלו ולפי התכולה שעליכם להכניס אליו להחליט אם הוא אכן יעמוד בגבורה במעמסה

סוד החומר

מבחינת חומרי הגלם מהם עשוי התיק, מומלץ לבדוק אם מדובר בתיק בעל העמידות הדרושה בפני טלטלות ונשיאה ממושכת ושהחומר מספק גם אטימות בפני מים לסיבוב בתנאי מזג אוויר חורפיים או מציע כיסוי גשם נשלף. חומר גלם איכותי ועמיד כמו פוליאסטר או בד ייחודי יוכל לשמור על הפריטים. כדאי לבדוק גם את נושא כוונון הרצועות שיהיו מרופדות ורחבות, רוכסנים חזקים, ידית חזקה נוחה לאחיזה למקרה שתרצו לבחור בין נשיאה על הגב ובין אחיזה ביד וכדומה.

לימודים בסטייל

בהשוואה לדגמים אשר מיועדים לתלמידי היסודי או החטיבה, התיקים לתלמידי תיכון ובמיוחד הילקוטים שנתפרו ועוצבו לסטודנטים מאופיינים במראה יותר אורבני, בסטייל בוגר, מתוחכם בשיק עדכני.
התיקים מבית היוצר של מותגים שיודעים לעצב תיקים על פי המגמות העכשוויות כמו הדפסי טאי דאי או שילובי גוונים בסגנון קולור בלוק כמו שאפשר לראות במגוון תיקי אקספלור וכן אצל תיקי ג'נספורט – מגוון רחב של צבעוניות עזה לצד פסטליים, הדפסים גראפיים ססגוניים, לוגו בולט. המבנה של התיק אף הוא משחק תפקיד חשוב בבחירה, כשיש מי שמעדיפים מבנים מלבניים בקווים ליניאריים ואחרים מבנים מעוגלים יותר.