ציוד לבית ספר של מכלול

ציוד לבית הספר

חנות ציוד משרדי היא המקום הראשון אליו הולכים כדי להצטייד לקראת שנה חדשה בבית הספר, כלי כתיבה איכותיים, מגוון עצום של אפשרויות בחירה, צבעים, טושים, עפרונות וכל מה שתלמיד או סטודנט צריך כדי להתחיל את הלימודים ברגל ימין.

הנה רשימת ציוד לבית ספר מלאה, שכל תלמיד צריך להצטייד בה לפני חזרה ללימודים:

תיקים לבית הספר

בכל גיל יש לילדים שלכם צרכים שונים והעדפות שונות לכן, חנות מכלול ציוד משרדי מציעה מגוון רחב של תיקים לבית ספר ותיקי טרולי, לגן הילדים, לאוניברסיטה ולמגוון צרכים שונים – באיכות גבוהה, ממיטב היצרנים בשלל דגמים. היכנסו לקטלוג "תיקים וקלמרים" כדי לבחור!

קלמרים

קלמר הוא הפריט השני בחשיבותו אחרי התיק. הוא צריך להיות פרקטי ונוח, קל לפתיחה ומספיק גדול כדי להכיל את כל כלי הכתיבה, אך הוא גם צריך להיות מספיק אטרקטיבי, כדי שהילדים ישמחו ללכת איתו ללימודים. בקטלוג "תיקים וקלמרים" שלנו, תמצאו מגוון רחב של מותגים, דגמים, גדלים וצבעים, שיאפשרו לילדים שלכם ללכת לביה"ס עם קלמר מושלם.

מחברות, קלסרים , תיקיות

מחברות מסוגים שונים, כולל מחברות מסוג  ROCKETBOOK – מחברות מחיקות חכמות, עם עט מותאם, לילדים גדולים, שלא חייבים מחברת מנייר רגיל. כמו כן תמצאו אצלנו באתר תיקיות, קלסרים, דפדפות, עטיפות, חוצצים, שמרדפים וכל מה שצריך כדי להיות מצוידים היטב ללימודים.

מגוון כלי כתיבה

כלי כתיבה ללימודים בבית הספר כוללים אינספור סוגים של טושים, עטים, עפרונות שחורים או צבעוניים, מרקרים, ועפרונות מכניים (עט עיפרון). אתם יכולים לבחור לפי דגם, או לפי יצרן, לפי מחיר, או לפי מה שהמורה ביקשה. מגוון עצום של אפשרויות מחכה לכם אצלנו באתר.

סרגלים, מחדדים, דבקים, מחקים, מספריים ועוד

קלמר בית ספר צריך להיות מצויד היטב, עם ציוד משרדי מכל הסוגים, כדי שהילדים שלכם לא יצטרכו להשאיל מאף אחד, כדי שיהיה להם נוח וגם כדי שיהיה להם מלאי איכותי לכל השנה. ציוד פשוט וזול כמו מחק איכותי, סט סרגלים ומחוגות, סוגים שונים של דבק – כל אלה ועוד, מחכים לכם אצלנו באתר.

קופסאות אוכל ובקבוקי שתייה

קופסאות אוכל ממותגות, או פשוטות ואיכותיות, בקבוקי שתייה בגדלים שונים, תרמוסים, התאמה למגוון גילאים והתאמה לכל סגנון אישי. תוכלו למצוא בקטלוג "תיקים וקלמרים" באתר שלנו, גם את האלמנטים החשובים הללו, שיעשו לילדים שלכם נעים בלב ובבטן.

ספרי לימוד

תוכלו למצוא באתר שלנו הוצאות לאור נבחרות, עם ספרי הלימוד העדכניים ביותר ללימודים בבית הספר.

לסיכום

רשימת ציוד לבית הספר היא כנראה אחת הרשימות הארוכות ביותר שיש, אבל עם הקטלוג העשיר של חנות כלי הכתיבה – מכלול , אתם לא צריכים להתאמץ. אתם יכולים פשוט לעשות שופינג אצלנו באתר ולקבל את הכל במשלוח ישיר עד פתח הבית!

היכנסו עכשיו לאתר, או לחנות מכלול הקרובה לביתכם ותמצאו את כל מה שילד צריך כדי לחזור ללימודים!